Usuarios Registrados
Usuario: 
Password: 

Registrarse Conectar

Top tonos Reales
Logos dinámicos a color
Juegos Java
Foros de Teléfonia Móvil
  Temas ActivosTemas Activos  Mostrar la lista de miembros del foroLista de miembros  Buscar en el foroBuscar  AyudaAyuda
  RegistrarRegistrar  Iniciar sesiónIniciar sesión
Liberación de todas las marcas y modelos
 Todomovil.net : Liberación de todas las marcas y modelos
Asunto Tema: niet alsof je op een dag Responder mensajeEscribir nuevo tema
Autor
Mensaje << Tema anterior | Tema siguiente >>
Banning
Colaborador
Colaborador

Ingresado: 24 Mayo 2018
Lugar: Spain
Estado: Desconectado
Mens.: 208
Escrito el: 10 Agosto 2018 a las 09:01 | IP registrada Citar Banning

Heb je dat populaire citaat "Choose Joy" gezien? Ik heb het de laatste tijd veel gezien, misschien omdat het de tijd van het jaar was om resoluties en doelen te stellen. Het is een van die idee?n die ik meteen leuk vind, en ik vraag me dan af of het wel haalbaar is. Hoe kies je vreugde? Soms gaat het leven gewoon niet zoals jij en worstelt en dartelt. Afgezien van nep geluk, kan ik vaak in mijn leven bedenken dat ik allesbehalve blij was, door geen eigen keuze te maken.

Optimisme en Vreugde worden vaak door elkaar gebruikt. Maar wat betekent een optimist zijn? Vergelijkbaar met "Kies Vreugde", suggereren deze woorden van de Dalai Lama dat je gewoon kunt besluiten om een ??optimist te zijn:

Als je synoniemen voor optimisme opzoekt, is het duidelijk dat dit totaal verschillende dingen betekent, afhankelijk van de persoon en de omstandigheden. Misschien betekent het een sto?cijnse soort van gelukkig-kalmte: verzekerd, zelfverzekerd, aangemoedigd. Het kan ook iemand beschrijven die je liever ontwijkt uit angst om ze te slaan: parmantig, zonnig, zonnestraal. (Ik weet wanneer mijn klanten in de vroege ochtend in een slecht humeur zijn als een van hen me als "parmantig" omschrijft. Het is niet als een compliment bedoeld!) Er is een definitie die verbonden is met geloof en geloof: het geloof houden, vertrouwen. En dan is er de correlatie met geluk: gelukkig, vrolijk, vrolijk, helemaal tot boven op de wereld of op wolk negen.

Net zo interessant zijn de genoemde antoniemen. Depressief. Werkelijk? Het tegenovergestelde van optimisme is depressie? Hopeloos. Dat is een krachtig woord, 'hopeloos'. Hopeloos zijn betekent dat dingen zo erg zijn geworden als ze maar kunnen zijn. Is dat het tegenovergestelde van een optimist zijn? Wanhoop. Rangen daar met hopeloos. Dan komen, interessant genoeg, pragmatisme en realisme naar voren, alsof ze insinueren dat een optimist zijn onrealistisch is.

Het lijkt alsof ik niet alleen verward ben over wat optimisme zelfs betekent, te oordelen naar die lijsten.

Wat het ook voor u betekent, kunt u ervoor kiezen om optimistisch te zijn? Wanneer ik een optimist beschrijf, bedoel ik meestal dat ze in elke situatie het goede kunnen vinden, zelfs de vreselijke situaties die we allemaal tegenkomen in het leven. Ik bedoel dat ze zich in elke situatie kunnen voorstellen en hopen op het best mogelijke resultaat.

Ik Adidas Tubular Womens zette wat voelsprieten uit om te zien wat anderen dachten van het idee om optimisme te kiezen en dit is waar ze mee terugkwamen:

"Ik denk dat je kunt kiezen om dingen te doen die het gemakkelijker maken om een ??optimistische kijk te krijgen en te behouden, zoals sporten, eten van heathy en vrijwilligerswerk." - Erich

Dit is een interessant punt - het is alsof je de basis legt om jezelf elke kans op geluk en positief denken te geven. Als uw stressniveau laag is en uw gevoel van welzijn hoog is, door regelmatig te bewegen en voor uw lichaam en ziel te zorgen, betekent dit dat als er slechte dingen gebeuren in het leven, u ze gemakkelijker kunt vinden om mee om te gaan of gemakkelijker kunt houden een positieve kijk.

"Wanneer we ervoor kiezen om niet gelukkig te zijn, laten we iets of iemand over om ons kracht te geven ... Het Nike Air Pegasus 83 Damen is mogelijk om optimistisch en positief te zijn door jezelf te omringen met mensen die waarde aan je leven toevoegen en die positief zijn ... Je bent met wie je associeert!" - Kimberly

Ik ben het absoluut eens met het idee dat de energie van de mensen in je leven een enorme impact heeft op je eigen energie en mindset. Hoewel ik er niet zeker van ben dat ongelukkig zijn een keuze is, net zo goed als gelukkig zijn, kan ik het idee zeker waarderen dat positiviteit besmettelijk kan zijn.

"Het is moeilijk om de hele tijd optimistisch te zijn, vooral wanneer een situatie hopeloos lijkt. Dus je moet echt de moeite doen en geloven dat dingen zullen lukken en ja ... ik geloof dat het beter voelt. "- Giselle

"Optimisme is zwaar werk. Soms komt het niet gemakkelijk. Je MOET het kiezen! "- Zoe

Op het eerste gezicht lijkt het alsof 'optimisme' Nike Air Max Classic Bw Dames en 'hard werken' niet bij elkaar passen. Ik heb het gevoel dat het citaat "Choose Joy" altijd wordt weergegeven op een foto van iemand die in een veld stoeit, of vrolijk in een oceaan spettert, alsof je gewoon besluit om vrolijk te zijn en dan elke dag dat je de tijd van je leven hebt . Het kan hard werken zijn, maar dat betekent niet dat het niet belangrijk is, of het middel tot geluk.

In dezelfde geest, evenals het feit dat het hard werken is om een ??optimist te zijn, stelden een paar vrienden voor dat het ook een continu proces is:

"Ik denk dat het een constant proces is en geen eindpunt als dat logisch is - ik kies altijd maar het is nooit gekozen." - Emily

"Het is een keuze om optimistisch te zijn, ja, maar het is een constante keuze. Je beslist niet alleen en dat is het, je moet het elke dag blijven kiezen. "- Dan
Nike Sb Janoski Femme
Dit is logisch - als het iets is waar je hard aan moet werken, is het niet alsof je op een dag alleen maar tot optimisme komt. Het leven is zo onvoorspelbaar en je weet nooit wat er gaat gebeuren, vandaar de noodzaak om altijd de beslissing te nemen om een ??optimist te zijn.
Volver al comienzo Ver Banning's Perfil Buscar otros mensajes por Banning

Si desea responder a un mensaje en este tema debe primero Iniciar sesión
Si Ud. no esta registrado debe primero registrarse

Responder mensajeEscribir nuevo tema
Versión imprimible Versión imprimible

Ir al foro
Ud. no puede publicar nuevos temas
Ud. no puede responder a temas
Ud. no puede borrar sus respuestas
Ud. no puede editar sus respuestas
Ud. no puede crear encuestas
Ud. no puede votar en las encuestas

Webmasters | Foros | Colabora en Todomovil | Contacto | Todomovil como inicio | Favoritos
TODOMOVIL Copyright © 2018 - Todos los derechos reservados - webmaster@todomovil.net